Біздің қызметтер

Әлеуметтік-саяси процестерді талдау институты қызметінің негізгі бағыттары:
Мониторинг және талдау
01
республикалық және өңірлік БАҚ, теле-, радиоарналар, әлеуметтік желілер, форумдар, блог-платформалар, Telegram-арналардың мониторингі, соның ішінде Brand Analytics, Serpstat мониторинг жүйелерін пайдалана отырып
02
«Impact» жеке деректер базасын пайдалану (бүгінгі күні 3 жылда жинақталған 215 мыңнан астам материал)
03
қызықтыратын салада ақпараттық-талдамалық материалдарды дайындау (республикалық БАҚ және әлеуметтік медиа жарияланымдарының сандық және контенттік талдауы, динамикасы, тоналдылығы, БАҚ түрлері, талқылау, жұртшылықтың реакциясы, комментарийлар, ұсынымдар)
04
республикалық, өңірлік БАҚ және әлеуметтік медиа дайджестін жасау
05
баспасөз конференциясының іздері бойынша мониторинг (интернет-басылымдар, теледидар)
06
уақтылы ақпараттандыру: өзекті ақпараттық жағдайлар бөлінісінде жедел анықтамаларды дайындау
Әлеуметтік медиадағы жұмыс
01
республикалық және өңірлік БАҚ-та материалдарды жариялау және ілгерілету. Графикалық фото және бейне материалдарды, пресс - релиздерді, PR-мақалаларды дайындау. Блог-турларды, тікелей трансляцияларды дайындау және өткізу
02
әлеуметтік желілердегі (Facebook, ВКонтакте, Instagram) аккаунттарды орнату, жүргізу, модерациялау, контентті қолдау
03
республикалық және өңірлік БАҚ-та материалдарды жариялау және ілгерілету
04
қоғамдық пікір көшбасшыларын тарту (сарапшылар, блогерлер, журналистер)
05
ақпараттық өрісті түзету (теріс материалдар мен комментарийларға дағдарысқа қарсы әрекет ету, бағытталған шабуылдарды көрсету, жеке беделін қорғау) және оң тақырыпты ілгерілету
06
қашықтағы баспасөз қызметі қызметтері - толық жұмыс істейтін аутсорсингтік баспасөз тобы
Медиа өнімдерді әзірлеу
Image
01
Әлеуметтік-саяси, экономикалық тақырыптар бойынша ақпараттық шолу
Image
02
Жеке тұлғаға досье (не жазады – ол туралы не жазады)
Image
03
Резонанстық оқиғаға досье (Real Time)
Image
04
Талдамалық анықтамалар
Image
05
Берілген тақырып бойынша дайджест (БАҚ, әлеуметтік желілер, Telegram)
Image
06
Бренд-трекинг (саяси брендтің ақпараттық өрістегі орны)
Image
07
Билік органдарының, тұлғалардың нақты іс-әрекеттеріне реакцияларды өлшеу (беделді тәуекелдер)
Image
08
Қазақстанның шетелдік БАҚ-тағы өкілдігіне шолу
Арнайы қызметтер
Арнайы медиашешімдер
01
Коммуникациялық шешімдер

Коммуникациялық шешімдер

Қызмет "алтын сағат" ішінде теріс әсер ететін факторларға ден қоюды, аргументациялық базаны, тезистерді әзірлеуді және тапсырыс берушімен келісілгеннен кейін оларды ілгерілетуді көздейді.

Әрекет ету баспа және электрондық БАҚ-та, әлеуметтік медиада (әлеуметтік желілер, блогтар, чаттар, форумдар), мессенджерлерде (Telegram-арналар, чаттар, WhatsApp-топтар) жүзеге асырылады.

Теріс контентпен жұмыс, ақпараттық өрісті түзету, позитивті күн тәртібін ілгерілету:

  • негізгі сұрауларды іздеу және талдау және дереккөздердегі негативті/позитивті анықтау
  • бағытталған шабуылдарды тойтару
  • беделді қорғау
  • қате немесе дұрыс түсіндірілмеген ақпаратты түзету және түсіндіру
  • сындарлы, эмоционалды сынмен, троллингпен, "қара" PR-мен жұмыс істеу
02
Қашықтағы баспасөз қызметі

Қашықтағы баспасөз қызметі

нақты міндеттерді анық мерзімдермен және тиімділіктің айқын көрсеткіштерімен шешуге мүмкіндік беретін журналистер құрамының мазмұнына тиімді балама

Қашықтағы баспасөз қызметінің артықшылықтары:

  • қоғаммен байланыс саласындағы жұмыстың сапасы мен жеделдігінің жоғары кепілдіктері
  • ұйым штатында баспасөз қызметі бөлімшесін ұстау қажеттілігінің болмауына байланысты шығындарды үнемдеу
  • қызмет көрсету туралы шартта нақты жазылған кепілдендірілген нәтиже
  • жеке PR-жобаларды ұйымдастырудың таптырмас құралы: ірі конференциялар, форумдар, ақпараттық күндердің презентациялары және т. б.

Орындалатын коммуникациялық міндеттер спектрі

  • компанияның ақпараттық саясатын жоспарлау және жүзеге асыру
  • ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді, ситуациялық медиажоспарларды әзірлеу
  • баспасөз конференцияларын өткізу, журналистермен сұхбаттар, ақпараттық кездесулер, брифингтер, баспасөз турларын ұйымдастыру
  • БАҚ-пен, блогерлермен, Telegram-арналардың редакцияларымен өзара іс-қимыл жасау
  • пресс-релиздерді дайындау, фото және бейнетүсірілім
  • баспасөз киттерін қалыптастыру (бэкраундер, басшылардың өмірбаяны, корпоративтік буклет, факт-парақтар, фото-және бейнематериалдар, сұрақ-жауап парақтары, іс-шаралар бағдарламалары және т. б.) 
  • копирайт, рерайт, спичрайт, сөз сөйлеу мәтіндерін, тұлға атына сәлемдесу мәтіндерін жазу және т.б.
  • ұйымның және оның басшыларының әлеуметтік желілерде және Telegram-арналарда парақтарын жүргізу
  • landing page (сататын сайттар) құру және жүргізу
  • жарнамалық-ақпараттық өнімдерді шығару
03
Аяқталған циклдің медиашешімі
  • медиаөрістегі проблеманы анықтау 
  • технологиялық картаны әзірлеу, әсер ету аймағын анықтау 
  • триггерлерді анықтау, аналитикалық анықтамалар жазу
  • ақпараттық жылжыту 
  • нәтижені өлшеу
04
Ведомстволық ресурстарды тәуелсіз бағалау
  • ведомстволық ресурстардың контенттік толықтырудың мониторингі және талдауы (корпоративтік сайт, әлеуметтік желілердегі ресми беттер, бірінші басшылардың беттері)
  • контентті жылжыту және бейімдеу бойынша ұсыныстар дайындау
  • ресурстың жарамдылығын тексеру (жалпы әсер мен сенімділік, ресурстың архитектурасы және навигацияның анықтығы, элементтердің функционалдығы, кросс-шолғыштық, дизайнның жеткіліктілігі, мәтіндік және медиа мазмұны және т. б.)
  • объективті критерийлер мен көрсеткіштерге сүйене отыру арқасында ресурстардың тиімділігін бағалау
  • ресурс контентін ресімдеу, жүргізу және сапасындағы кемшіліктерді анықтау
  • аналитикалық қорытындылар және болжау
  • желідегі мемлекеттік органның/бірінші басшының қатысуын қабылдаудың адалдығын өлшеу
Брифті толтыру
ӘСҮТИ - бұл медиаортадағы сарапшылар. Біз сізге ең қолайлы қызметтер кешенін ұсына алуымыз үшін бірнеше қарапайым сұрақтарға жауап беріңіз.
Сіздің атыңыз
Пошта
Телефон
Қызмет
Медиаөнім
Мониторинг және талдау
Баспасөз қызметі
Коммерциялық шешімдер
Медиашешімдер
Тәуелсіз бағалау
Әлеуметтік медиадағы жұмыс
Бизнес
Хабар